Omat sivut
Omat sivut
Kirjaudu ulos
Valikko
Asiakaspalvelu
Hallitse varausta
Omat sivut
Omat sivut
Kirjaudu ulos
Reitit
Laivassa
Kohteet
Stena MORE
Karlskronaan – Gdyniaan
Trelleborgiin – Rostockiin
Hoek van Hollandiin – Harwichiin
Nynäshamniin – Ventspilsiin
Liepājaan – Travemündeen
Reittimme
Stena Baltica
Stena Scandica
Stena Germanica
Stena Scandinavica
Lauttamme
Ruotsiin laivalla
Great Britain
Kohteet
Koti
Asiakaspalvelu
Loyalty
Miten Platinum-jäsenet lunastavat myöhäisen uloskirjautumisen hytistä?
Miten Platinum-jäsenet lunastavat myöhäisen uloskirjautumisen hytistä?
Lunastaaksesi tämän edun sinun tulee:
olla kirjautunut tilillesi
olla päämatkustaja tehdessäsi varauksen
ostamalla Economy-, Flexi- tai Premium-lipun
lisäämällä myöhäisen uloskirjautumisen vaihtoehdon varauksentekohetkellä.
Liittyvät kysymykset
Miten varaan ilmaiset istumapaikat Stena Plus Loungeen?
Miten Platinum-jäsenet pääsevät erityiseen lähtötarkastukseen tietyillä reiteillä?
Miten Platinum-jäsenet voivat lunastaa hyttiluokan korotuksen?
Miten Gold- ja Platinum-jäsenet voivat lunastaa wifi-yhteyden lautalla?
Miten Gold- ja Platinum-jäsenet lunastavat vapautuksen palvelumaksusta?
Miten Stena MORE -jäsenet lunastavat tarjouksia lautalla?
Miten Stena MORE -jäsenet lunastavat kumppanitarjouksia?
Miten Stena MORE -jäsenet lunastavat ennakkopääsyn kampanjoihin?
Onko olemassa rajoituksia siihen, mistä hinnoista voin ansaita pisteitä?
Voinko pidentää Stena MORE -pisteideni voimassaoloa, jos ne ovat lähellä vanhenemista?
Miten tarkistan, että pisteet on lisätty laivassa tekemästäni ostoksesta?
Mitä minun tulee tehdä, jos luulen tililtäni puuttuvan pisteitä?