Omat sivut
Omat sivut
Kirjaudu ulos
Valikko
Asiakaspalvelu
Hallitse varausta
Omat sivut
Omat sivut
Kirjaudu ulos
Reitit
Laivassa
Kohteet
Stena MORE
Karlskronaan–Gyniaan
Trelleborgiin–Rostockiin
Hoek van Hollandiin–Harwichiin
Nynäshamniin–Ventspilsiin
Liepājaan–Travemündeen
Reittimme
Stena Baltica
Stena Scandica
Stena Germanica
Stena Scandinavica
Lauttamme
Ruotsiin laivalla
Great Britain
Kohteet
Koti
Asiakaspalvelu
Loyalty
Miten Platinum-jäsenet lunastavat myöhäisen uloskirjautumisen hytistä?
Miten Platinum-jäsenet lunastavat myöhäisen uloskirjautumisen hytistä?
Lunastaaksesi tämän edun sinun tulee:
olla kirjautunut tilillesi
olla päämatkustaja tehdessäsi varauksen
ostamalla Economy-, Flexi- tai Premium-lipun
lisäämällä myöhäisen uloskirjautumisen vaihtoehdon varauksentekohetkellä.
Liittyvät kysymykset
Miten varaan ilmaiset istumapaikat Stena Plus Loungeen?
Miten Platinum-jäsenet pääsevät erityiseen lähtötarkastukseen tietyillä reiteillä?
Miten Platinum-jäsenet voivat lunastaa hyttiluokan korotuksen?
Miten Gold- ja Platinum-jäsenet voivat lunastaa wifi-yhteyden lautalla?
Miten Gold- ja Platinum-jäsenet lunastavat vapautuksen palvelumaksusta?
Miten Stena MORE -jäsenet lunastavat tarjouksia lautalla?
Miten Stena MORE -jäsenet lunastavat kumppanitarjouksia?
Miten Stena MORE -jäsenet lunastavat ennakkopääsyn kampanjoihin?
Onko olemassa rajoituksia siihen, mistä hinnoista voin ansaita pisteitä?
Voinko pidentää Stena MORE -pisteideni voimassaoloa, jos ne ovat lähellä vanhenemista?
Miten tarkistan, että pisteet on lisätty laivassa tekemästäni ostoksesta?
Mitä minun tulee tehdä, jos luulen tililtäni puuttuvan pisteitä?