Omat sivut
Omat sivut
Kirjaudu ulos
Valikko
Asiakaspalvelu
Hallitse varausta
Omat sivut
Omat sivut
Kirjaudu ulos
Reitit
Laivassa
Kohteet
Erikoistarjoukset
Kanta-asiakasohjelmat
Asiakaspalvelu
Karlskronaan – Gdyniaan
Trelleborgiin – Rostockiin
Hoek van Hollandiin – Harwichiin
Nynäshamniin – Ventspilsiin
Liepājaan – Travemündeen
Reittimme
Stena Baltica
Stena Scandica
Stena Germanica
Stena Scandinavica
Lauttamme
Ruotsiin laivalla
Great Britain
Kohteet
Stena Line Extra -jäsenyys
Ansaitse pisteitä rekisteröitymällä
Kirjaudu tai rekisteröidy Stena Line Extra -jäsenpalveluun, niin pääset näkemään henkilökohtaiset tarjoukset ja voit ansaita pisteitä kaikista ostoksistasi
Rekisteröidy
Tervetuloa Extra-ohjelmaan
Jäsentarjoukset
Usein kysytyt kysymykset
Ehdot
Extra-jäsenyyttä koskevia usein kysyttyjä kysymyksiä
Mikä on Extra-jäsenyys?
Miten päivitän verkkoprofiilini Stena Linella?
Mikä on Extra-kanta-asiakasohjelma?
Miten liityn jäseneksi?
Keneen minun on otettava yhteyttä koskien GetYourGuiden matkakohdetarjousta?
Milloin minun tulee antaa tietoni vahvistussähköpostin mukaisesti?
Olen juuri saanut jäsennumeroni. Milloin voin kerätä pisteitä?
Onko jäseneksi liittyminen maksullista?
Minulla ei ole sähköpostiosoitetta tai pääsyä verkkoon. Voinko silti liittyä jäseneksi?
Miten pistelaskuri toimii?
Mikä on verkkotilini tarkoitus?
Kuinka pitkään Extra-jäsenyys on voimassa?
Keneen voin ottaa yhteyttä, jos Extra-tilini kanssa ilmenee ongelmia?
Miten vaihdan salasanani?
Jäsenyystasot
Kuinka varaan Superfast Sviitin tai hytin 50 %:n erikoisalennuksella?
Mitä eroa Blue- ja Gold-jäsenyydellä on?
Miten pääsen Gold-jäseneksi?
Mitkä ovat Gold-jäsenyyden edut?
Miten varaan ilmaiset istumapaikat Stena Plus Loungeen?
Kuinka Gold-jäsenet pääsevät erityiselle lähtötarkastuskaistalle tietyillä reiteillä?
Pisteiden ansaitseminen
Mitä tapahtuu, jos unohdan näyttää jäsennumeroni kuluttaessani rahaa laivassa ollessani?
Miten tarkistan, että pisteet on lisätty laivassa tekemästäni ostoksesta?
Voinko ansaita pisteitä ryhmävarauksesta?
Voinko ansaita pisteitä kaikista laivassa tekemistäni ostoksista?
Miten saan selville, kuinka monta pistettä minulla on tililläni?
Milloin pisteet lisätään tililleni?
Onko olemassa rajoituksia siihen, mistä hinnoista voin ansaita pisteitä?
Millä tavoin voin kerätä pisteitä laivassa ollessani?
Miten voin ansaita pisteitä tehdessäni varauksen?
Pisteiden käyttö
Mitä voin ostaa Extra-pisteilläni?
Mitä minun tulee tehdä, jos luulen tililtäni puuttuvan pisteitä?
Kuinka pitkään pisteeni ovat voimassa?
Miten käytän pisteitäni tehdessäni varauksen?
Business Traveller
Mikä on Business Traveller -ohjelma?