Mitä maksutapoja voin käyttää?

Pankki- ja luottokortit


Online-varausjärjestelmämme, asiakaspalvelumme ja päätteemme hyväksyvät seuraavat pankki- tai luottokortit:

 

  • Visa
  • Mastercard 
  • Maestro      
  • JCB            
  • UnionPay    

 

Extra-pisteet

Jos olet Extra-jäsen ja olet kerännyt pisteitä käytettäväksi maksuun, näet pisteiden arvon maksuvaiheessa, mikäli olet kirjautunut sisään. Voit sitten vähentää tämän summan ja maksaa jäljellä olevan saldon toisella maksutavalla.

Lue lisää Extra-kanta-asiakasohjelmasta.

 

 

Sembo-lahjakortit

Voit käyttää Sembo-lahjakortteja maksuvaiheessa syöttämällä yksilöllisen lahjakoodin sille varattuun ruutuun. Jos saldoa on jäljellä, voit valita toisen maksutavan varauksesi suorittamiseksi loppuun.

 

 

Käteinen

Useimmat matkakeskuksemme hyväksyvät käteisen (vain paikallisen valuutan). On kuitenkin halvempaa varata lippu verkossa kuin puhelimitse tai henkilökohtaisesti.

 

 

Norja/Ruotsi/Tanska

Captum

Voit maksaa myös laskulla ja osamaksulla Stena AB:hen kuuluvan Captum Group AB:n kautta. Voidaksesi maksaa laskulla tai osamaksulla sinun on oltava vähintään 18-vuotias, rekisteröity Ruotsissa, Tanskassa tai Norjassa ja hyväksytty ostohetkellä suoritettavassa luottotarkistuksessa.

 

Voit lukea lisää Captumin palveluista alla olevien linkkien kautta.

 

Tanska

Norja

Ruotsi

 

 

Tanska

MobilePay

Voit käyttää MobilePayta maksuihin puhelimellasi.

 

 

Yhdistynyt kuningaskunta / Irlanti

Tesco Clubcardin kumppanikoodit

Tietyillä reiteillä voit maksaa käyttämällä Tesco Clubcardin kumppanikoodia. 

 

 

Saksa

Lastschrift

Tarjoamme suoraveloitusmaksuja Rivertyn (aikaisemmalta nimeltään Arvato) kautta.

 

 

Puola

 

Przelewy24

Tarjoamme verkkopankkimaksuja Przelewy24:n kautta.

 

 

Latvia/Liettua/Viro

 

Trustly

Tarjoamme verkkopankkimaksuja Trustlyn kautta.

 

 

Latvia/Liettua

Pankkisiirto

 

Latvian ja Liettuan sivustoillamme voit valita varauksesi maksutavaksi pankkisiirron.

 

Valitse tämä vaihtoehto maksuvaiheessa, niin lasku lähetetään sinulle sähköpostitse yhden työpäivän kuluessa. Laskun summa on maksettava kokonaisuudessaan ja suoritettava laskussa ilmoitettuun päivään mennessä pankkisiirrolla.

 

Huomaa:

  1. lasku lähetetään yhden arkipäivän kuluessa sähköpostitse. Laskua ei kirjoiteta, jos varaus on tehty 72 tunnin kuluessa ennen matkaa. Jos kuitenkin tarvitset laskun, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteessa info.lt@stenaline.com tai puhelimitse numerossa +370 46 310 561.
  2. Pankkisiirto ei ole mahdollinen varauksissa, joiden maksuun on käytetty Extra-pisteitä.
  3. Pankkisiirto ei ole mahdollinen varauksissa, joissa on valittu osamaksu.
  4. Jos maksua ei suoriteta määritettyyn päivämäärään mennessä, varaus peruutetaan.
  5. Jos tarvitset muutoksia varaukseesi, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteessa info.lt@stenaline.com tai puhelimitse numerossa +370 46 310 561.

 

 

Alankomaat

 

iDEAL

Tarjoamme verkkopankkimaksut iDEALin kautta.