Ei palvelumaksua

Matkan varaaminen puhelimitse ja viime hetken muutosten tekeminen matkasuunnitelmiin saattaa olla kallista ja stressaavaa. Stena MORE -ohjelman Gold- ja Platinum-jäsenet voivat ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ilman maksua.

 

Vaikka Gold- ja Platinum-jäseniltä ei veloiteta palvelumaksuja, he ovat edelleen vastuussa kaikista hintaeroista sekä mahdollisista erityisistä hintatyyppiin liittyvistä muutosmaksuista, joita voidaan soveltaa.

Platinum- ja Gold-jäsenet vapautetaan palvelumaksun maksamisesta, kun he tekevät varauksia tai muutoksia varauksiin puhelimitse tai henkilökohtaisesti satamaterminaaleissamme. Jäsenten tulee maksaa muutosmaksu. Alla on lyhyt selitys molemmista ehdoista ja niiden poikkeuksista:

 

Palvelumaksu

Tämä maksu lisätään, kun varaat minkä tahansa matkan puhelimitse tai henkilökohtaisesti satamassa. Maksua ei veloiteta, jos teet varauksen verkossa.

 

Muutosmaksu

Tämä maksu lisätään, kun teet muutoksen minkä tahansa yksittäisen matkan lähtöaikaan, päivämäärään tai reittiin. Muutosmaksun lisäksi sinulta veloitetaan mahdollinen hintaero.

 

Muutokset, joiden tekemisestä ei veloiteta muutosmaksuja:

• muutokset matkustajan tietoihin

• muutokset henkilöauton tietoihin

• hyttien, aterioiden tai Stena Plus Loungen lisääminen varaukseen.

Voit tavoittaa MORE-tukitiimiimme täältä ja valita kyselysi aiheeksi Stena MOREn tai soittaa meille numeroon +46 8 684 33 670.