Etsi ja varaa

Sopimusehdot Extra


1. Yleistä

 

1.1 Näissä sopimusehdoissa eriteltyjä ehtoja sovelletaan jäsenyyteesi Extra-klubissa (jäljempänä "Klubi")
1.2 Hakemalla ja saamalla jäsenyyden Klubiin suostut noudattamaan näitä sopimusehtoja
1.3 Klubi varaa oikeuden muuttaa tai muokata näitä sopimusehtoja milloin tahansa. Kyseisiä muutoksia voivat olla – kuitenkaan rajoittumatta niihin – Klubin ohjelmien sisältö, edut ja ehdot, jotka koskevat pisteiden saamista ja käyttämistä. Kolmansien osapuolien osallistumista sekä muita My Extra -sivujen tietoja voidaan muuttaa milloin tahansa
1.4 Klubi ilmoittaa jäsenilleen näiden sopimusehtojen olennaisista muutoksista. Tiedot välitetään vähintään yhden Klubin tai Stena Linen viestintäkanavan kautta, pääasiallisesti kuitenkin My Extra -sivuilla ja sähköpostitse. Kyseiset muutokset korvaavat aiemmat sopimusehdot ilmoitetusta päivästä lähtien
1.5 Klubi varaa myös oikeuden lopettaa kokonaan tarjousetujen antamisen. Sinulle ilmoitetaan kyseisestä Klubin päätöksestä vähintään neljä viikkoa aiemmin. Klubi tai Stena Line eivät ole vastuussa mistään vahingoista, joita voi aiheutua tämän ohjelman muutoksista tai peruuttamisesta
1.6 Ellei näiden sopimusehtojen voimassa olevassa versiossa nimenomaisesti muuta todeta, Klubi, Stena Line tai näiden kumppanit eivät ole missään vastuussa mistään Jäsenelle aiheutuvista vahingoista, menetyksistä tai kustannuksista. Lisäksi Klubi, Stena Line tai näiden kumppanit eivät ole missään vastuussa mistään muulle kuin jäsenelle aiheutuvista vahingoista, menetyksistä tai kustannuksista

2. Jäsenyys

 

2.1 Pisteitä voi saada ja käyttää kaikilla Stena Linen reiteillä, joihin tarjousta sovelletaan
2.2 Vain yksityiset henkilöt voivat hakea Klubin jäsenyyttä. Epäselvyyksien välttämiseksi yrityksiä tai organisaatioita ei voida hyväksyä jäseniksi. Jäsenet voivat saada ja käyttää pisteitä ainoastaan henkilökohtaisiin tarkoituksiin
2.3 Kuka tahansa 18-vuotias tai vanhempi henkilö, jolla on postiosoite maassa, jossa ohjelman jäsenyys on käytössä, voi rekisteröityä osoitteessa stenaline.fi/extra (change to local). Jäsenyys on henkilökohtainen eikä sitä voi siirtää. Extra-klubin jäsenyyden hakeminen on maksutonta
2.4 Jäsenyyden hakemiseen vaaditaan voimassa oleva sähköpostiosoite. Liittymällä Klubiin jäsen hyväksyy, että Stena Line voi lähettää mobiilisovelluksen kautta sähköposteja, tekstiviestejä ja push-ilmoituksia kuten päivityksiä, uutisia palvelusta, uutiskirjeitä ja muita tarjouksia Stena Linelta ja sen kumppaneilta
2.5 Jäsenet tunnistetaan Klubin antaman tilinumeron perusteella
2.6 Jäsen on velvollinen ilmoittamaan Klubille henkilötietojensa muutoksista My Extra -sivuilla
2.7 Pistetiliote ja saadut sekä käytetyt pisteet eritellään My Extra -sivuilla. Pisteet saa matkan päätyttyä
2.8 Jäsenyys voidaan lopettaa kolmella tavalla:
  • Sinulla on oikeus lopettaa jäsenyytesi milloin tahansa. Voit tehdä sen My Extra -sivujen kautta tai kirjoittamalla Klubille. Käyttämättömät pisteet menetetään välittömästi Jäsenyyden peruuttamisen yhteydessä
  • Jos jäsen ei ole kerännyt pisteitä kahden vuoden aikana, Klubilla on oikeus lopettaa Jäsenyys yksipuolisesti
  • Jos kyseessä on petos, vajaiden tai virheellisten tietojen antaminen, sopimusehtojen noudattamatta jättäminen, jäsenyysoikeuksien väärinkäyttö tai muu toiminta, joka aiheuttaa vahinkoa Klubille, Stena Linelle tai sen kumppaneille, Klubilla on oikeus lopettaa jäsenyys välittömästi ja peruuttaa kaikki saadut pisteet

3. Henkilötiedot

 

3.1 Stena Line on vastuussa kaikista kerätyistä tiedoista. Varmistaaksemme tiedon käsittelemisen ja käsitelläkseen tietoja oikealla tavalla noudatamme lakia. Lisätietoja siitä, miten huolehdimme tiedoistasi ja käsittelemme niitä, lueStena Linen yksityisyydensuojaa koskeva käytäntö..

4. Pisteiden Saaminen

 

4.1 Pisteet ovat voimassa niiden saamispäivästä kyseisen kalenterivuoden ja seuraavan kalenterivuoden ajan (1. tammikuuta–31. joulukuuta), ja ne vanhenevat joulukuun viimeisenä päivänä. Vanhentuneet pisteet poistetaan automaattisesti tililtäsi joulukuun viimeisenä päivänä.
4.2 Klubi määrittelee, mistä hinnoista, paketeista ja tuotehinnoista matkan aikana saa pisteitä. Stena Line varaa oikeuden muuttaa hinnoista, paketeista, ja tuotehinnoista matkan aikana saatavaa pisteiden määrää. 

Extra-pisteitä voi saada matkoista ja ennalta varatuista järjestelyistä matkan ajalle. 
Voit saada pisteitä ohjelmaan sisältyvistä ostoista matkan aikana, jos Extra-klubin korttisi luetaan oston yhteydessä. 
Pisteitä ei saa seuraavissa tilanteissa: 
(1) Varaukset, joissa jäsennumeroa ei ole mainittu ennen matkustamista. 
(2) Matkan aikana tehdyistä ostoista ei saa pisteitä matkan jälkeen.
(3) Pisteitä ei saa varauksista, jotka maksetaan pisteillä. 
(4) Pisteitä ei saa jäsenhintaisista tuotteista matkan aikana.
(5) Pisteitä ei saa tupakkatuotteista.
4.3 Blue-jäsenet saavat pisteitä suhteella 5 pistettä 1 käytetystä eurosta. Gold-jäsenet saavat pisteitä suhteella 10 Pistettä 1 käytetystä eurosta. Stena Line varaa oikeuden muihin pistesuhteisiin tai olla antamatta pisteitä kolmannen osapuolen tuotteista, esim. kumppaneiden paketit tai lisäkuljetukset
4.4 Jäsenillä on oikeus saada pisteitä vain matkoilta, joilla he ovat henkilökohtaisesti olleet mukana
4.5 Pisteiden saamiseksi matkasta, jäsennumero on mainittava varauksen yhteydessä. Helpoin tapa varmistaa, että kanta-asiakasnumerosi tallentuu, on kirjautua Extra-tilillesi ennen verkkovarauksen tekemistä. Jos varaus tehdään puhelinkeskuksemme kautta, kanta-asiakasnumero on annettava ennen varauksen tekemistä
4.6 Kymmenelle tai useammalle henkilölle tehtyihin varauksiin sovelletaan ryhmähintoja ja asianmukaisia alennuksia eikä niistä saa pisteitä

5. Pisteiden Käyttäminen

 

5.1 Pisteitä voi käyttää vain suoraan Stena Linelle tehtäviin varauksiin
5.2 Pisteitä ei voi vaihtaa rahaksi
5.3 Pisteitä voi käyttää vain tilin omistaja eikä niitä voi siirtää
5.4 Pisteitä voi käyttää soveltuvien Stena Linen hintojen maksuun kokonaan tai osittain. Stena Line määrittelee, mitkä hinnat ja reitit soveltuvat pisteiden käyttämiseen ja kyseisiä hintoja sekä reittejä voidaan muuttaa milloin tahansa. Pisteitä voidaan käyttää ostoihin matkan aikana, jäsenhintoihin, paketteihin sekä ryhmä- ja rahtivarauksiin
5.5 Jäsen on yksin vastuussa paikallisten pisteitä koskevien verotusmääräysten noudattamisesta
5.6 1 piste = 1 eurosentti

6. Tasot

 

6.1 Aloitat Blue-jäsenenä. Tämä jäsenyys uudistuu automaattisesti joka vuosi. Kun saat yli 6 250 pistettä, pääset Gold-tasolle. Gold-jäsenyys on voimassa 12 kuukautta sen saamisesta lähtien. Säilyttääksesi Gold-jäsenyyden sinun on saatava 12 500 pistettä 12 kuukauden aikana Gold-jäsenyyden saamisesta, ja jäsenyytesi palaa automaattisesti Blue-tasolle, jos saat alle 12 500 pistettä näiden 12 kuukauden aikana

 

7. Yleiset Varaus-Ja Matkustusehdot

 

7.1

Kaikkiin varauksiin sovelletaan ostetun Stena Linen tuotteen sovellettavia sopimusehtoja

Saat lisätietoja Klubista usein kysytyistä kysymyksistä kohdasta (AQ tai lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@stenaline.com.

Tervetuloa matkalle!

Stena Line